-
Formulare de solicitare transport pentru pacienții asigurați, netransportabili cu mijloace convenționale :
- Pentru solicitări de transport contra cost, derulate la cererea familiei
- Pentru pacienții non-critici, netransportabili cu mijloace convenționale – pentru medicii de familie și/sau spitale, centre medico-sociale etc. în * format PDF .
- Fisa transfer pacient critic (conform OMSP nr. 1091/2006)
-
Formulare pt. solicitare date medicale personale:
-
Formulare uz intern, pentru salariații unității:
Serviciul de Ambulantă Judetean Bistrita-Năsăud asigură și servicii la cerere pentru evenimente cu public larg (competiții, festivaluri, maifestări sociale și/sau culturale etc.) :
-
Formulare pentru asigurare evenimente :
- Formular de solicitare încheiere contract de furnizare asistență medicală preventivă
- Formular de solicitare echipaj pentru evenimentele cuprinse in contractul încheiat
1. ASISTENŢĂ MEDICALĂ PREVENTIVĂ LA DIVERSE MANIFESTĂRI sportive, sociale, religioase, politice, culturale etc. – DETALII AICI
2. TRANSPORT ASISTAT, pentru pacienţii nedeplasabili sau netransportabili cu alte mijloace convenţionale, în baza drepturilor conferite asiguraților de contractul cadru și normele elaborate anual de Casa Națională de Asigurări de Sănătate. Pentru pacientii care nu se încadrează în cerințele formulate de normele CAS, aceste servicii pot fi furnizate contra cost.
Cererea de solicitare se poate depune la secretariatul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Bistriţa-Năsăud, din Bistriţa, str. Ghinzii nr 26A, de luni până vineri între orele 8-14.
Pentru pacienții care se încadrează în normele cuprinse în Anexa nr. 27 al Normelor de aplicare al Contractului Cadru emis de CNAS și MS, furnizarea serviciilor se solicită prin/de către medicii de familie și sunt fără contribuție personală din partea pacientului/aparținătorilor.
Pentru cei care nu se încadrează, se pot presta servicii contra cost, tarifele practicate de SAJ-BN sunt reglementate anual și sunt în funcţie de: tipul ambulanţei utilizate (tip A1/A2, tip B1/B2, tip C2, ACD) + tipul şi numărul personalului medical solicitat (medic, asistent medical, ambulanţier). Contravaloarea serviciilor va fi achitată de solicitant cu o zi înainte de data solicitată sau în ziua respectivă. Plata se poate efectua în numerar, la casieria unităţii sau prin virament bancar.